Tuesday, April 12, 2011

Apa yang penting sebelum tidur?

Assalamualaikum ^^

selamat malam semua. apa perkara penting sebelum tidur? adakah berangan mengenai laki masa depan?? errr. tak boleh? fikir pasal makanan hebakk bawah tudung saji? err. lagi tak boleh la. tapi, apa yang sangat sangat penting dari semua tu?

yang penting sebelum tidur adalah :

Meminta maaf dan memaafkan kesilapan orang. dan bermuhasabah diri.

bukan susah mana pun semua tu. tapi kalau fikir untuk hidup lebih aman dan tenang, cara ini yang perlu kita praktikkan. kan?

kalau macam tu, yuyu nak mintak maaf ya kot kot la yuyu ada salah dengan semua ya.

Selamat Malam Semua ^^
SHARE:

49 comments

  1. nunite cik yuyu :)
    have a sweet dream ...

    ReplyDelete
  2. vetul yuyu...memaafkan semua org tue itu kemestian...gdnyteee~~

    ReplyDelete
  3. Betol tu...arda setuju nan yuyu.. law diamalkan lam perkahwinan, mesty takdew masalah,..jangn bawak masalah hari ini hingga hari esok..selesaikannya skunk.. :D

    ReplyDelete
  4. selamat malam kak yuyu.. atq mintak maaf juga if ada salah silap ye

    ReplyDelete
  5. apik sokong petak2(bulat)..hehe
    yang penting kena setelkn aper2 dulu sebelum tido..hehe

    ReplyDelete
  6. betul tuh.maaf semua blogger dan harap-harap tiada musuh dalam blog ni

    ReplyDelete
  7. Kite datang nak mintak maap ni cik yuyu. Wuwuwu :')

    ReplyDelete
  8. maafkan semua orang buat hati lebih tenang kan yuyu. meh la singgah blog kita :)

    ReplyDelete
  9. CEQ MAAFKAN.. YUYU PON SILA MAAFKAN CEQ..
    CEQ DAH DEACTIVATE PESBUK YUYU . PAPE CALLING2 OR BLOG JE OKE :)

    ReplyDelete
  10. gud nite yuyu... =) bermuhasabah diri ' adakah ari ini lebih baik dri semalam?' itu sgt penting...

    ReplyDelete
  11. hm'm. betul cakap yuyu tue. :)

    btw, nabilah follower baru sini. salam perkenaln. ;)

    ReplyDelete
  12. yehaaaaaaa setuju ngan akak yuyu come ... tak leh nak berkhayallen kan kan ...

    ReplyDelete
  13. selamat malam!jgn lupe baca doa! :)

    ReplyDelete
  14. selamat malam yuyu :) maafkan sy yerk.

    ReplyDelete
  15. nak praktikkan mulai malam ni.. thanks bagi petua mcm ni ye kak..
    bikin ati den tonang.. hehe

    ReplyDelete
  16. ha kak lagi 1 ni..
    senior cah ckp muka kita serupa.. cara senyum pon same.. oke kembang sikit idung cah.. hehe

    ReplyDelete
  17. Apa yang Penting? Kerjasama!

    selamat malam cik yuyu :)

    ReplyDelete
  18. nunite..jgn lupe basuh kakimu itu.ahaha..

    ReplyDelete
  19. er..sblom tido..sapu2 dulu tilam haha

    ReplyDelete
  20. nite yuyu....!!!
    btol btol btol...
    muhasabah diri itu pnting....

    hasil blogwalking sy mlm nih....sy tulih nih...

    >>>http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/2011/04/hasil-blogwalking-aku-mlm-nihkorg-cmner.html

    ReplyDelete
  21. okeyh2....

    sama2la kita memaafkan...

    nite...:DD

    ReplyDelete
  22. betol2.. saya maafkan awak. ek? ahahaha

    ReplyDelete
  23. selamat malam yuyu...(macam ckp kt diri sendiri la pulekkk..ngeh3..)

    yuyu,lame gila tak jumpa..=(

    ReplyDelete
  24. Cik Yana tak leh tidur lagi sebab banyak keje tak setel lagi. Uwaaa~

    Lots of Love,
    Cik Yana

    ReplyDelete
  25. betol tuh
    ayah kite selalu engatkan kat kite before tido...

    ReplyDelete
  26. alolololo ..........
    cumelnyee yuyuyuyuyuyuyu !!

    ReplyDelete
  27. sblm tido sy harapkan esok nya hari saya akan lebih baek.. =)

    ReplyDelete
  28. huhuhuhu nyttee aceh dah pagi la huhu

    ReplyDelete
  29. selamat pagi chentaaaa....maaf memaafi tu memang aura yg sangat baik dalam diri kite kan kan kan...semoga terus menjadi insan cemerlang..hehehe renung2kan selamat beramal;)

    ReplyDelete
  30. slmt mlm yuyu.... errr dah pagi la hehe

    ReplyDelete
  31. ENTRY YG NI SANGAT SAYU LA... WUWUWUW T____T

    ReplyDelete
  32. APA YANG PENTING ?? DAH MACAM WONDERPETS PULAK SIS YUYU NI XD

    ReplyDelete
  33. tiap tiap malam hana dengan bakal suami hana mesti call and minta maaf sebelum tidur. :)

    ReplyDelete
  34. APA YANG PENTING SEBELUM TIDUR ? TENGOK BLOG SIS YUYU.KEHKEH XD

    ReplyDelete
  35. ASSALAMUALAIKUM

    KITA PERLU MAAFKAN ORANG LAIN.BETUL TU KADANG-KADANG ADIK TAK BOLEH TIDO SEBAB TERINGATKAN DOSA-DOSA YANG PERNAH KITA LAKUKAN

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

Blogger Template Created by pipdig