HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Wednesday, January 11, 2012

Kita Sering Lupa

Assalamualaikum


"Ya ALLAH, 
Jauhkanlah aku dari sesuatu yang membuatkan aku jauh dari-Mu, tapi...
Dekatkanlah aku dengan sesuatu yang akan membuat aku dekat dengan-Mu."

Amin

72 comments:

  1. amin...semoga kita sentiasa berada dekat denganya :)

    ReplyDelete
  2. Allah tu sentiase dekat dengan kite :) tapi kite yang selalu jauh dan lupe terhadapNYA .
    semoga kite same2 makin dekat kpdNYA

    ReplyDelete
  3. hai adik sayammmmm!!! rindu kamu dan blog comel mu...insyaallah dear..jika kite selalu dekat denganNYA...DIA pasti ada dekat dengan kite

    ReplyDelete
  4. pray for the best! :)
    insyaALLAH Allah akan permudahkan. :)

    ReplyDelete
  5. huhu.. betul tu yuyu. bila terasa kesusahan je cari DIA

    ReplyDelete
  6. ingat mengingati sangat baik yuyu.
    :)
    jom la jenguk blog bannie.takde pun org femes dtg sini...hoho...
    sedih...
    http://fanialulaby.blogspot.com...
    da follow yuyu....comel!

    ReplyDelete
  7. hope begitu kan yuyu.. biasenye akan ingat bile sush sedih je. an.an. mintak dijauhkan la sifat2 yang menjauhkan kita dari Allah

    ReplyDelete
  8. Allah selalu ada dlm hati kita...

    lama tak jenguk sini... =)

    ReplyDelete
  9. Amin..
    Mudah-mudahan
    Tuhan bagi laluan
    :)

    ReplyDelete
  10. amin............................................................................................

    ReplyDelete
  11. Especially suka quote yang bawah sekali. Aminnnn :)

    ReplyDelete
  12. amin... manusia mmg mudah lp akan nikmat yg diberi berbanding mensyukuri..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, benar kita sering kali lupa keutamaan kita kepadaNya..alhamdulillah sebab kita masih dikurniakannya kesedaran, bersyukurlah..

    jemput ke WADi jika punya kelapangan dan jika tidak keberatan..salah satu artikel yang mungkin membantu

    http://addienblog.blogspot.com/2011/11/usah-berputus-asa-dalam-berdoa.html

    wallahua'lam, mendoakan yang terbaik buatmu,amin

    ReplyDelete
  14. mudah2an kita tergolong dengan org yang selalu dekat pdNya.......

    ReplyDelete
  15. aminn...aminn..aminn ^^

    yuyu, jemput singgah Blog Efa Nur :)

    ReplyDelete
  16. AMIN~ Moga kita semua sentiasa di dekatkan kepadaNya ;)

    ReplyDelete
  17. moga2 kiter tak luper diri...aminnn

    ReplyDelete
  18. kita ni manusia, sellau lupa, bila susah baru ingat Allah...

    ReplyDelete
  19. amin..semoga stiap kesulitan dipermudahkan Allah..dan setiap kesenangan penuh barakah dri Allah

    ReplyDelete
  20. thanx for remind cik yuyu..
    mmg shark pn kdg2 terlupa..
    uhhh..
    x perfect lg ni:(

    ReplyDelete
  21. Tq, saling ingat mengingatkan, nama pun insan sering lupa, lalai dan leka

    ReplyDelete
  22. New dresses updated !
    http://www.facebook.com/applenbunny.shop?sk=photos

    http://anbshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Insyaallah sayang...semoga kita tak lalai..amin..

    http://www.nornadiah.com/

    ReplyDelete
  24. true. manusia senang sgt lupa tp Allah sgt sgt Maha penyayang. :')

    ReplyDelete
  25. Amin. Semoga kita semakin dekat dengan Nya

    ReplyDelete
  26. amin :)

    tiada apa yang di ingini oleh Allah melainkan kita menghambakan diri kepada DIA

    ReplyDelete
  27. http://ummijournal.blogspot.com/2012/01/nilai-blog-huhuhu.html

    da kirakan value blog yuyu ejehehhe

    ReplyDelete
  28. Aminn. Semoga yuyu direstui ALLAH.:)

    ReplyDelete
  29. amin.. pesanan untuk diri dan untuk semua ;')

    ReplyDelete
  30. semoga kita bukan dalam kalangan manusia yang mudah lupa. :)

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum wbt:
    pernah dengar isu tabarruj dalam Islam tak? rasenye boleh kot implement dalam diri sendiri.

    ReplyDelete
  32. yuyu vector utk yuyu dh siap... http://atienabila.blogspot.com/2012/01/vector-untuk-kakak-cute.html

    ReplyDelete
  33. hye yuyu comel anda di tag :)

    http://atipepelawien.blogspot.com/2012/01/contest-im-proud-to-be-muslimah.html

    ReplyDelete
  34. i fllow you ~ :D hit me bck http://gadismatasepet.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ya Allah,kabulkanlah permintaannya..Amin :)

    ReplyDelete
  36. amin... may ALlah blessing always with us :)

    ReplyDelete
  37. perbanyakkan amal dan slalu slalulah mendengar ceramah dari ustaz2.Terutama ustaz Azhar...hehehe

    ReplyDelete
  38. AMIN, ORG PON BERHARAP AGAR TAK LALAI DAN ALPA DGN DUNIAWI

    ReplyDelete
  39. amin...yuyu npe da lme xhpdet,rndu ni ngn entri best dr yuyu.

    ReplyDelete
  40. amin : )
    http://sehati0818.blogspot.com/
    follow me... : )

    ReplyDelete
  41. Selamat Tahun Baru 2012 buat YUYU.

    ReplyDelete
  42. ya Allah ...ampun kn aku ketika aku kadang2 lupa kpd Mu ..:(

    ReplyDelete
  43. I honestly love this entry. Pendek, ikhlas, jujur.

    :)

    ReplyDelete
  44. love this ! :) amiinnn ..
    hye ! sory ganggu . fiqa dah meninggalkan jejak dan meng-follow blog anda . if u don't mind , follow me back yeahh .

    ReplyDelete
  45. manusia mmg mudah alpa la awak..


    kan2..


    awak..! kim salam omak kat langkawi

    ReplyDelete
  46. aminnn. sentiasa lahhh kita berdoa kepadaNya.. :(

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)