HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Monday, October 24, 2011

Wordless Wednesday #18 | Pengalaman Menoreh

50 comments:

  1. amboiii yuyu, g kebun pon lawa2 naa.. hehehe... reti ke menoreh tu ?

    ReplyDelete
  2. mmg wangi bau getah tu bile susu getah keluar ... cayalah ... ;')

    ReplyDelete
  3. x pernah menoreh..
    teringin gak nak merasa..

    ReplyDelete
  4. comel je gi menoreh kak yuyu nie :)

    ReplyDelete
  5. ni mesti posing je ennn.. ekekekeke ^^

    ReplyDelete
  6. amboi, g menoreh pun melawa ! dating d ladang getah heeeeee..

    ReplyDelete
  7. geram la tengok yuyu ni.. sebijik budak kecik tau..

    ReplyDelete
  8. g menorh ke dtg amik pctre je
    hehee ^^

    ReplyDelete
  9. menoreh pun masih cantik.. hehehe :D

    ReplyDelete
  10. menoreh dan make up?wowwww..ohsem!

    ReplyDelete
  11. ololo. pegi menoreh pun comel jugk. huu

    ReplyDelete
  12. comelnye penoreh getah ni...hikhihikhik

    ReplyDelete
  13. jga2. blkg tu ada apa tuuuuu.. hahaha

    ReplyDelete
  14. klau mcm ni pakai g menoreh..ramai lelaki pun nk ikut menoreh ni..kih kih kih

    ReplyDelete
  15. nape tak pakai cam nenek2, siap pakai kain batik kat kepala? hehehe

    ReplyDelete
  16. salam kenalan..wahh,satu pengalaman yg menarik :) baguslah cik yuyu ni..

    http://rozacrafts.blogspot.com

    jomla usha2 blog kite, melawat2..

    ReplyDelete
  17. wah..kak yuyu penoreh moden ni..hehhe, teringin nk cuba menoreh gak..tapi takutt, bnyk pacattt..hehe

    ReplyDelete
  18. Menoreh pun perlu cantik-cantik ke? hehe
    Pengalaman menoreh tuh takdelah, tapi pengalaman memungut getah tu ada =)

    ReplyDelete
  19. g noreh pon somel2 ka yuyu??
    heee..sweeet laaa

    ReplyDelete
  20. persoalan , knp mcm ada sensored kat bahagian baldi tu ? ap y di sensoredkan ? hehehe

    ReplyDelete
  21. salam, ika ada sebut nama yuyu kat sini :)

    http://ieykanz.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
  22. nak getah ckit
    nk buat pemadam

    p/s:: NT letak blog yuyu utk nuffnang blog awards 2011 ^^

    ReplyDelete
  23. salam kenal..
    =)
    dh follow blog ni simple + bnyk info2 menarik
    hope ley follow blog ika plak chentahati19.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. k.yuyu pergi menoreh pown still cute2x yea..hehe:)))

    ReplyDelete
  25. tetap maintain comel la cik yuyu wlupun bgelar penoreh getah..hehe :)

    ReplyDelete
  26. pergi menoreh pon mesti pakai comel2 ke? :)

    ReplyDelete
  27. santeknya yuyu nak g menoreh.. heehe....

    ReplyDelete
  28. assalamualaikum yuyu...wah cantik nya pi kebun getah mcm ni bolehlah jadi model sekali yer...:)

    ReplyDelete
  29. hehe..comelnye..g kebun getah pun comel2 nih! leh jd model getah..hikhik..
    gurau je :p

    ReplyDelete
  30. hehe ;D comel betul lah kak yuyu nih, pergi menoreh pun tetap cute..

    ReplyDelete
  31. haha..ada skill menoreh tak tu??..;D

    ReplyDelete
  32. wah..cute sangat.. cer cita sikit pengalaman menoreh Yuyu.. Sally teringin nak tahu..

    ReplyDelete
  33. yeke g menoreh ni..?? mcm wartawan wat liputan kt ladang getah je..comel!

    ReplyDelete
  34. toreh jgn tak toreh ^,^

    jgn posing aje suda la heeeee :D

    ReplyDelete
  35. AHAH ! YUYU BUKAN LEH CAYE TU. MESTI DAH SIAP SIAP PAKAI UBAT HALAU NYAMUK SATU BDAN ^___^


    egegegege

    ReplyDelete
  36. takmo caye la!
    yuyu menoreh getah..huhuhu..
    nie santek2 msti baru alik jalan2..

    ReplyDelete
  37. kalo cik Bunny ade kat situ, snap gambar segedik mungkin tanpa menoreh dan wat entri dengan tajuk pengalaman menoreh...ngeee

    ReplyDelete
  38. perggh,rajin tuh.menoreh pong pakai shawl...witwit :p

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)