HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Saturday, October 29, 2011

Gembiranya Pagi Ni. :)

Assalamualaikum ^^

X_cebb3c3a_large

selamat pagi si kacak dan si cantik sekalian!



Alhamdulillah. bangun bangun terus dapat sedut nikmat makan. celik mata, makan lepat buatan sendiri. celik mata, makan nasi lmak buatan atok. celik mata, makan sandwich buatan emak. woaaa. inilah yang terbaik. belom sempat suku pagi, perut dan gumbira.

dayum! kenapa nikmat melantak je yuyu nampak ni?

okay okay. biar nampak tulus sikit. Alhamdulillah. dapat juga hirup udara free tanpa kena robek poket nak beli oksigen sekilo singgit percuma sekilo lagi. tak boleh bayang macam mana kalau kena bayar. dah la yuyu spesis sedut udara dengan tamak. 

nikmat apa lagi? oo. nikmat dapat bau lepat pisang. hmm. macam sama saja dengan perenggan pertama. nikmat dapat bau perfume adik. macam bau sama dengan perfume yuyu. godek godek poket seluar beliau, ohh. rupanya memang betul la perfume yuyu. main rembat je. -.-'

banyak la lagi nak cerita pasal nikmat pagi pagi ni. tak cukup satu entry. macam mana la kalau bangun bangun kita semua tak dapat rasa nikmat tu. tak rasa rugi ke yang kita semalam tak guna betul betul. kita? tak tak. yuyu gadis baik. guna dengan berhemah semalam.

auta.

dah dah. makin merapu nanti. padahal, banyak kerja wajib buat lagi. lepat pisang tengah kukus, baju tak basuh lagi, lantai tengah tuggu nak mop, manik berterabur, pokok tak siram lagi, kasut sekolah adik tak cuci lagi. haish.

terima kasih sudi baca :)


63 comments:

  1. KALAU DAPAT TELAN LEPAT PISANG PAGI2 MEMANG ASIKK BANGAT T_T

    ReplyDelete
  2. wah...seronoknya buka mata semua makanan terhidang atas meja...

    yuyu bikin dkna jeles...sob sob sob... rindu nak makan masakan mak! :(

    ReplyDelete
  3. agak lama tak singgah kat blog cik adik ni.header dia pun dah lain.....hehee....jarang komen kat sini.selalu jadi silent reader ja.hihi.peace.

    ReplyDelete
  4. sedapnye dpt mkn masakan mak kn.. rindu nye nk mkn! siyes kalau hilang semua nikmat tue, xtau laa ape akn jdk..

    ReplyDelete
  5. seems like akak mkn sdp pagi ni. mmmm. :D

    ReplyDelete
  6. wah rajin,mahu lepat pisang satu?hee

    ReplyDelete
  7. morninggg! have a wonderful day kak yuyuuu! :)

    ReplyDelete
  8. @Izyan Masri nak jadi lepat pun, jenuh tauuu.. wuuu T_T

    ReplyDelete
  9. @Adylia Qarissa hahah.. mana ada.. 6 pagi dah bangun, siap siap masa okay ^^

    ReplyDelete
  10. @::Mastura Zakaria:: aloo aloooo! ^^ heheh.. biasalahhh.. blog cikaiiii kann ^^

    ReplyDelete
  11. @aidamira besttttt! rasa macam nak bolot semua :P

    ReplyDelete
  12. Good morning yuyu comel! :D

    Have a great and awesome weekend darla <3

    ReplyDelete
  13. selamat pagi sayang! have a blast weekend ^_*

    ReplyDelete
  14. rase nk wt yuyu kakak ipar je.. hehe..

    ReplyDelete
  15. bagusnya yuyu :)

    untung adik2 dan keluarga mendapat anak/kakak yang macam ni..

    ReplyDelete
  16. morning yuyu....hihi...kt rumah famly pngey saya yuyu jugak....h0ho...sama la plak kn...hehe

    ReplyDelete
  17. monim yuyu.. lapornya.. tak makan lagi ni.. :)

    ReplyDelete
  18. morning yuyu~ sedapnye lepat pisang...da kempunan mau mkn lepat pisang nie..adoii~~

    ReplyDelete
  19. usaha tangga kejayaan er #tetibe

    ReplyDelete
  20. tag akak..harap sudi ya...

    http://harisyadiary.blogspot.com/2011/10/tag-me-tag-you-backhalawatul-insirah.html

    ReplyDelete
  21. morning kak yuyu! camne ? dah sembuh ke kak yuyu?

    ReplyDelete
  22. morning yuyu. pandai nya buat lepat pisang -.-'' cici tau makan je. meh buat ni yuyu>> http://pingkyviolet.blogspot.com/2011/10/kenali-saya-sila-tengok-kalau-anda-di.html

    ReplyDelete
  23. morning jugak :) haha. dah kul 12 pun nak morning lagi. *padah bgn lmbt*

    nenek kite cakap, pergi toilet buang air pun nikmat. sebab, kalau kite tak boleh buang semua tu, cuba bayang ape jadi :)

    ReplyDelete
  24. nkmtnya dapat rasa mcm tu..ini ddk sndri...celik mata apa pun xde...hehe

    ReplyDelete
  25. amboii banyak nye keje yunk :)

    Dear Jlo Yuyu; thanksss sebab buat tite jadi blogger pilihan hari ni..

    pnjam tajuk entri sat : 'gembiranya pagi ini" hehhe

    ReplyDelete
  26. Sedapnyee makan. Tak makan lagi nii huuuuu T.T

    ReplyDelete
  27. kasut adik tak cuci? brape umo adik yuyu? =.="

    ReplyDelete
  28. selamat tenghari yuyu

    lepast tu kalo simpan sejuk kemainnn sedap lagi..hehehe

    ReplyDelete
  29. good morning kak yuyu.first time datang sini terus jatuh cinta.hee.ade masa visit page kita ya.
    http://chentasihcinasepet.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. alhamdulillah..dpt lg hirup oksigen :)

    wahhh..bestnya jd adik yuyu..hehe

    ReplyDelete
  31. SEDAPNYA LEPAT PISANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG xD

    ReplyDelete
  32. best nye lepat pisang.. lme xmkn.. huhu

    ReplyDelete
  33. yuyu..sedapnya lepat pisang buatan sendiri..:D

    ira suka lepat juga...

    btw, yuyu da beli blom naturactor??ira dah beli da..kat on9...:D

    mmg ringan bila kat muka..

    ReplyDelete
  34. hye.. meriah blog u sis.

    n i follow u!! jmpt2 la ke umh akk ye,..

    ReplyDelete
  35. wuwuu sedapnya lepat pisang.. nak jugak.. :D

    ReplyDelete
  36. sedapnya...mahu juga..betul tu nikmat bangun pagi...lagi2 makan nasi lemak sambal ikan bilis...gulp! sedap!!

    ReplyDelete
  37. Alhamdulillah syukur nikmat Allah s.w.t ^^

    ReplyDelete
  38. pagi ni kite makan sandwich telur. teringat pulak lepat pisang mak. terbaikkk =)

    ReplyDelete
  39. alhamdulillah kan
    masih dpt merasa nikmat masakan ibu atok sume kan =]

    ReplyDelete
  40. hehe..ayat penulisan yuyu semuanya sempoi..santai lah baca..hehe

    ReplyDelete
  41. cheqwa lupa doa bangun pagi,camna eaaa??hihi

    ReplyDelete
  42. SEDAPNYAAAA,NAK GK LEPAT PISANG! NGEEE

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)