HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Monday, October 24, 2011

Berpeleseran malam malam di pantai.

Assalamualaikum ^^

Tumblr_lgq8l7uakb1qcfbnfo1_500_large
nak makan cekodok kat sini. mesti syok!

siapa suka berpeleseran di tepi pantai tengah tengah malam sambil dengar bunyi ombak ngade main pukul pukul, sambil tengok bintang omey omey, sambil makan twisties, sambil mesej dengan bopren, sambil garu garu kaki natang nyamuk kwangjau geget, sambil sepak sepak pasir pantai.

banyaknya sambil. sape suka?

yuyu suka sungguh. kalau boleh nak tulis kat ruang biodata dalam buku diary "hobi : pergi pantai tengah malam (bajet sweet lettew) "

emak dah tahu kecintaan yuyu yang kudus tu. emak selalu konon konon sweet dengan bawa yuyu dan adik adik selalu ke pantai bila yuyu cuti semester. padahal bila yuyu kat kolompo, harapan la adik adik nak merasa pergi pantai.  ingat yuyu tak tahu. yuyu korek dari adik paling kecik.

mendapat ketenangan bersambil dapat hirup udara segar bebas anasir jahat adalah visi dan misi yuyu ke pantai pada sebelah malam. hoi. rasa macam dah dapat rasa 1% daripada nikmat syurga. tu baru dunia, entah macam mana kat akhirat nanti. *insap*

kalau siang, emak bangkang habis habisan untuk kami semua ke pantai. takut sunburn kata emak. dah sebab masing masing anak anak emak gelap gelita. jadi emak tak nak tambah kegelapan kulit anak anak nya. -.-'

katanya nak ke Pantai Chenang malam ni, tapi masing masing lemau. yuyu lemau sebab musabab tidur petang, adik lemau dengan aktiviti sukan kerah peluh di sekolah, emak pulak lemau dengan silap makan, ziarah tandas dengan kekerapan yang tinggi.

haish.

maka, hasrat nak berfoya foya tepi pantai malam ni, di tangguhkan. dan sekarang yuyu tak boleh nak bawa bersabar untuk tunggu malam besok. 

terima kasih sudi baca :)

36 comments:

  1. nak ikut g pantai.. selalu jgak g pantai tyme ada hari keluarga.. :)

    ReplyDelete
  2. kalau kat penang,pantai bersih tu jela selalu onie p....suka gila kat pantai! tenang je :D

    ReplyDelete
  3. kalau kat penang,pantai bersih tu jela selalu onie p....suka gila kat pantai! tenang je :D

    ReplyDelete
  4. lamanya x lepak kat pantai..
    dengar bunyi ombak.. =(

    ReplyDelete
  5. nini suka pantai...
    huuu..x ksah la pagi ka tengah ary time2 matahari dok pacak kat atas pala tu ka..ptng ka ..mlm ka...
    nini suka sngt pntai..men ngn air..
    waaaa...best tuu....

    ReplyDelete
  6. bestnya yuyu pergi pantai. serius teringin nk pergi pantai tgh serabut nk spm ni :(

    ReplyDelete
  7. cun lah.....boleh follow kak yuyu gi pntai chenang....baru ja p ari tu..;)

    ReplyDelete
  8. lepas baca entri ni rasa cam nak g pantai esok! :D

    ReplyDelete
  9. AMBOI SEMUA LEMAU YE.KESIANNYA T_T

    ReplyDelete
  10. dah lama rasanya tak pergi pantai.. erm~~

    ReplyDelete
  11. hayoooooo
    ciannyeeelaaa
    x pe..esok pegi ye
    mimi doakan semuanya x lemau ye esok =]

    ReplyDelete
  12. yuyu dah putih. sunburn sekali sekala pon tak pa.:) huhu

    ReplyDelete
  13. hahha..klaka la yuyu ni

    pi pantai pun xlupe cekodok dia..

    hehehehe..

    ReplyDelete
  14. mlm ni sumer lemau erkk!!xpe bsok blh pi ag yuyu

    ReplyDelete
  15. suke2...smbil tgk matahari terbenam..sgt suweeetttt

    ReplyDelete
  16. pantai memang besh,.... nikmat dunia yg sememangnya indah yg diberikn kepada manusia,,, pas ni konnvoi la pegi pntai ramai2,,, hehe

    ReplyDelete
  17. sgt suka !!!!!! tp kl mne de pantai ? hahaha

    ReplyDelete
  18. pantai mmg menenangkn pkiran...aish..best..lame dah xgi pantai :(

    ReplyDelete
  19. suke dapat jalan2 kat pantai nie, walau rumah kite dekat sangat dgn pantai,tapi jarang la pegi..sebab suasana dia tak seindah yang dibayangkan sis yuyu kat atas tu..hohoho..

    ReplyDelete
  20. wahhh mmg besh..ieqah pn slalu lepak memalam kat oantai..lau da balik kl takda pantai da..pantai dlm jelaa pn

    ReplyDelete
  21. owh..kami yg di tengah kota nie xdpat pantai...longkang pon boleh

    ReplyDelete
  22. owhhh untunglaaa dekat ngan pantai -,-' kat gombak nih nak cekup pantai kat mane ? :D have fun yeahhhh :)

    ReplyDelete
  23. tak penah jemu ngan pantai , selalu makan cendol tepi pantai cenang tu , oh asyik =)

    ReplyDelete
  24. Pernah pergi berpeleseran kat tepi pantai waktu malam masa pergi trip dulu duluu. The first and last.
    Terhingin pulak nak pergi pantai.

    ReplyDelete
  25. hehe.. jalan elok yek malam esok yuyu :)

    ReplyDelete
  26. datang chenang singgah la rumahh ,,dekat dah tu,,huhu

    ReplyDelete
  27. honestly aii pon suka sgt pegi pantai cik senah oii haha .

    ReplyDelete
  28. jom pi batu feringghi
    yeah!!
    aip suka kutuk nyamuk kwangjar kn
    touching

    ReplyDelete
  29. hahah syoknya.. jom dating dgn aisyah kat tepi pantai sana? :D

    ReplyDelete
  30. setuju sangat! Sally pun suka ^_^ baru pergi kelantan baru ni.. pergi melawat dekat 4 pantai.. semua cantik.. dan bersih sangat.. :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)