HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Tuesday, September 20, 2011

Teaser: Rabu Bersama Kembar Yuyu Zulaikha

Assalamualaikum ^^

cakkkkkkkkkkkk! 


please buat buat terkejut siap melatah hentak hentak kaki kat lantai sampai bengkak. hekhek. nak buat teaser pagi pagi separuh buta ni boleh tak? konon konon ada manusia di muka bumi akan menantikan dengan penuh harapan akan entry seterusnya.

ceh. -.-'

penat kaki masih tak habis lagi. walaupun penat kemain sampai tidur dengkur bising seluruh kawasan Bangi dan kawasan sewaktu dengannya *konon konon la*, tapi rasa hati gumbira tak ketahuan hala memang tak boleh nak taip kat entry ni.

berjumpa kembar. ya kembar. bukan gabungan kembara dan gambar. tapi twin amerika kata. banyak yang tak tahu yuyu mempunyai kembar. sampai bila hapdet status nak jumpa kembar, kemain lain berpusu pusu manusia tanya "haaa? kembar". 

ni bukan auta atau dusta lagi. tak tak kawan kawan sekalian. ni adalah kenyataan yang patut kita tak sangkal lagi. kenyataan yang ditaip dengan hati kudus tulus lagi suci. 

banyak kami bergambar semalam. cuma tengah tunggu PhotoG edit semua gambar tu. haish. jari jemari yuyu dah panas panas suam dah tak sabar nak upload. minum kopi cicah bisut kering pun dah tak bernafsu, asik fikir pasal gambar gmabr semalam. tak sabar nak tepek gambar besar gedabak sebenar nya. 

hmm. macam zalim sangat la pulak. baiklah, yuyu tepek satu gambar muka kitorang besar gedabak....


loading...


demm. loading pulak. kan dah cakap ni entry teaser saja. -.-' tunggu tau. sila semak dashboard anda setiap kiraan 72346178saat sekali. bukan semak macam semaknya hati tengah bercelaru putus cinta, tapi semak lgi satu. seperti semak kertas exam SPM dulu dulu.

terima kasih sudi baca :)

34 comments:

  1. comey tul pakai spect camtu..nak curik dari yuyu ar.hihihi~

    ReplyDelete
  2. huhhhh yuyu ! buat org tertunggu2 tau...tiap 84569872144 saat akan tunggu . huhu

    ReplyDelete
  3. mane bole ade kembar, sorg ni je yuyu zulaikha nye (^_^)

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak tunggu gambar kembar yuyu tu =D

    ReplyDelete
  5. la.. baru nak tengak betul2.. haha..

    betul2 ke tak ni kak yuyu ade kembar ??huhu

    ReplyDelete
  6. sabar yuyu!! fad baru balik nih hehehhe

    ReplyDelete
  7. tak sabar nak tengok gambar yuyu kecik molek nie. :)

    ReplyDelete
  8. Buat suspen je, ni tak sabo nak tgk nih ! :P

    ReplyDelete
  9. okay,blur jap sal kembar tu!hahahahaha...

    ReplyDelete
  10. sape kah kembar yuyu tuh ek?? ihik3!!

    ReplyDelete
  11. wahh yuyu buat orang saspen arr..mana pic tu yuyu cepat arr tepek kat blog nie

    ReplyDelete
  12. ok,,kali nie xnak paggil "kak" lagi...
    chill lah yuyu... :)

    ReplyDelete
  13. Tak kesah pun Yuyu nak letak gambar adik Usop tu..






    ;D

    ReplyDelete
  14. ermmmm lmbtnya entry kembor nak kuar..akak tak sbr tgk gambar ni

    ReplyDelete
  15. salam yuyu...cantik nyer spec yuyu tu....:)

    ReplyDelete
  16. aishh yuyu yuyu .haha .msti tgh boring nih .hoho

    ReplyDelete
  17. @cik fadh hakhak! tunggu tauuuuuuuu!! tak lama dah :p

    ReplyDelete
  18. @ieyza afieyna heheh.. betul la sayangg.. tak tipu punya <3

    ReplyDelete
  19. minum kopi cicah biskut kering ATAU makan biskut kering cicah kopi? haha

    ReplyDelete
  20. comel sabgat picyure yuyu ngan spek tu... :)

    ReplyDelete
  21. im so proud, My name is There! hehe,,kak yuyu nak upload pic? Cepat2! im Waiting..:))

    ReplyDelete
  22. i'm waiting...

    err baju yuyu pakai tu macam baju bestfriend akak...eheh

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)