HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Monday, July 18, 2011

Wordless Wednesday #12 | Double-Bodoh

54 comments:

  1. Alahaii bukan jauh pn klo nk buang mnda tu...isk.. pengotor btul

    ReplyDelete
  2. dia xtahu fungsi tong sampah...
    memang sampah masyarakat..huh~

    ReplyDelete
  3. kat tong sampah tu takde pasir utk lenyek puntung rokok... kat planter box tu je ada pasir ngan tanah... ;p

    ReplyDelete
  4. bkn double dah ni...tripel fotel dah...

    ReplyDelete
  5. bahaya buang kat dalam...nanti terbakar tong sampah tu....

    Pandai²,.....hehehe

    ReplyDelete
  6. aku tahu apa pasal..dia nk suh pekerja tu buat kerja..wakaka

    ReplyDelete
  7. Salah satu peel orang Mesia yang tersangat "educated".

    ReplyDelete
  8. 5 kuasa 3 darab 10 kuasa 5 darab triple BODOH... >_<

    dekat je tongsampah buang jugak dekat luar.. heran2..

    ReplyDelete
  9. ahaaa..nie perkara biase kak yuyu..nie dah jadi habit org kite..nie yang buang kat luar tong sampah...yang buang betol2 bwh signborard "JANGAN BUANG SAMPAH DI SINI, DENDA RM 2000000" lagi terok..dah terang2 buta..

    ReplyDelete
  10. apa kata sumbt puntung rokok tu kt molot diorg...grrrrrrrrr

    ReplyDelete
  11. hahaaaaa... dorang nie pendek akal pendek tangan..sebab tu tak buang dalam tong sampah walaupon dekat! :))

    ReplyDelete
  12. suke post ni. memang xfhm ngn manusie yg xreti nk buang sampah walhal tong kat tepi tu je

    ReplyDelete
  13. la..dorang dibutakan dengan asap rokok kot? haha..

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  14. dorg kan tahu rokok tu haram..memang saja nk bg nmpk rokok tuwh daripada buang dalam tong..hoho..:D

    ReplyDelete
  15. @Ilhamny.com hmm.. takde kesedaran betul.. padahal sangat la dekat..

    ReplyDelete
  16. Aduyai, sikit punya dekat pown mlas lg nak buang...huh, low sivik mindset tol lah deworg nie

    ReplyDelete
  17. Yeahhh Yuyu..mmg depa takda kesedaran..
    dahla smoking,buang kat tong sampah pn payah.. main campak je kot ^.^

    ReplyDelete
  18. ha'ah lah.manusia ni pandai sebenaqnya,tapi depa sendiri bagi diri depa nampak bodoh!huh

    ReplyDelete
  19. yuyu..kat mana kejadian ni berlaku??huhuhu

    ReplyDelete
  20. huhu,..tersangatlah tak bertamadun,.

    ReplyDelete
  21. dia tak kenal itu adalah tong sampah kot yuyu..
    masa kat skola dulu2, cikgu ajar "ini tong sampah ya murid2.."
    dia pulak tengah, "zZzzzzzz~"

    ReplyDelete
  22. merokok = mati pucuk....hehe

    http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-mati-pucuk.html

    ReplyDelete
  23. ni namenye saje HOBI! hohohoho...awat la..pendek no ke tgn tu nak p buang kat tong...aiyakkk...

    ReplyDelete
  24. cik yuyu,
    double bodo, double malas, double tak guna, double hampeh........

    ReplyDelete
  25. tu bukan double dik.. triple forpel fifpel semelah.. hahaha..

    JOM BACA NI : MENANG DETTOL DARI REDMUMMY

    JOM BACA NI : TRAVELODGE DOCKLANDS MELBOURNE HOTEL

    ReplyDelete
  26. manusia yang tak bertanggungjawab.. + bodoh.. haha. :)

    ReplyDelete
  27. tu la habit org kita...letak tong sampah depan mata, pun belum tentu dia buang dalam tong sampah...

    ReplyDelete
  28. bukan setakat double la yuyu..lebih pada tuu

    sengal!

    ReplyDelete
  29. hisap rokok pandai tp nk buang rokok lam tong sampah pun malas..aduyaii!!yuyu,babap skit org yg pemalas tuh..hehe ^^

    ReplyDelete
  30. kasih yuyu diterima..dpt kisses x yuyu??hehe =p

    ReplyDelete
  31. no civic punya olang lorrrrrrrr

    ReplyDelete
  32. kesian mereka ni sebab ALLAH sia2 aje diberikan otak yg mampu berfikir tapi tak dapat digunakan dengan sebaik2nya

    ReplyDelete
  33. dah la mencemarkan udara, ni nak mencemarkan pemandangan mata pulak. huh!

    ReplyDelete
  34. Kesian, akal & otak ada baik bagi bagi kat binatang. :')

    ReplyDelete
  35. ini namenya ba alif ngang! bangang!

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)