HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Saturday, May 21, 2011

Makin Eksaited, Makin Kembang Hedong Yuyu ni :')

Assalamualaikum ^^
selamat pagi semua. hari ni yuyu dah tak boleh dah untuk bersikap lebih bersabar seperti biasa. yuyu dah terkinja kinja tak ketahuan hala. sampaikan nak tidur pun susah akibat kepala hotak terus gagah ligat berfikir akan satu perkara yang mengumbirakan jasmani ni.

malam ni, tepat pada pukul 10 malam, yuyu akan berambos ke Langkawi yakni kampung halaman yuyu. ngaaaaaaaaaaaaaaaaa >.< siyes tak boleh tunggu pukul 10 malam untuk meletakkan kaki yuyu di bas lalu naik ferry dengan muka sengih tak terhingga dan terus sampai ke rumah.

dah dua minggu yuyu di Kolompo. dah dua minggu juga yuyu tak berjumpa emak, adik dan adik juga. ni saja peluang yuyu balik ke kampung dalam masa terdekat. selalu nya, yuyu akan balik ke kampung setelah cuti semester mengunjung tiba.

balik pun bukan harapan untuk terlompat lompat terkinja terkinja di rumah. tak tak. takda makna nya yuyu nak balik dalam masa dua hari dengan sampai yuyu ponteng kelas hari esok. tapi terlalu penting dalam hidup yuyu besok malam.

yuyu balik dengan tujuan untuk berada di sisi kawan baik yuyu sejak zaman sebelum masihi lagi dalam acara akad nikah. sobbsobb. siyes pasti lagi wajib yuyu akan nangis terkedu tengok kawan baik yuyu yakni Adila nak nikah dah.

semua perasaan akan bercampur malam besok. sedih (ehh, terbesarkan pulak font nya), sebak, terharu, gembira, terkejut (tak buat buat terkejut sebenarnya) dan semua jenis perasaan akan di satukan malam besok. tapi satu perasaan yang paling menjadi pilihan yuyu adalah Gembira. kawan baik kawen kot!


ye la, manakan tak, kecik kecik dulu, Yuyu dan Adila suka main pondok pondok bersama. main kawin kawin bersama. pikir nak kawen dengan artis tu artis ni. hmm. mana la tahu kecik kecik dulu. ingatkan nak kawen ni macam boleh pilih kuih keria ja. nak yang tu nak yang ni.

bila dah besar, baru tahu betapa berserabut kepala hotak nak memilih pasangan. lagi susah daripada nak pilih entry hebakk ape yang perlu di taip setiap hari. tahniah sangat sangat kepada Adila dan bakal suami yang hampir berjaya mencipta kehidupan baru.

T_T cis. ayat macam kudus. tak tahu dalam hati.

dah dah. yuyu nak mulakan aktiviti mengemas barang untuk malam nanti. hati dah tergedik kemain lagi dah ni. tak sabar sungguh.

p/s : berdoa lah supaya yuyu kawen cepat! muhahahhaa!

terima kasih sudi bace ^^

57 comments:

  1. insya Allah aminn...pasni yuyu pulak kawen.. :)

    ReplyDelete
  2. kak yuyu hidung kembang pun still comelssss dan retissss!
    hikhik

    ReplyDelete
  3. relek kecik!paksa famy tahun dpan.dia dah kaya wak2 2.hahah

    ReplyDelete
  4. doakan jodoh yuyu cepat tiba :)

    akak, masa umur yuyu ni dah bertunang dan get ready nak nikah :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak Adila ! :D,
    lepas ni Kak Yuyu la pulak kan ? :) haha jgn lupa jmput kami2 ni :D ! ble tgk kawan kawen mst kak yuyu excited gak tak ? heee :)

    ReplyDelete
  6. adehhhh...comel nye gambo pengantin tu...ekekekekeke
    elok2 balik tu ye dear...jangan lupa makan jangan over..hehehe

    ReplyDelete
  7. cik yuyu, lepas ni adam wat segmen blogger doakan cik yuyu cepat dapat jodoh ok tak?? hehehehe.. pas2 kena cari sponsor skali.. huhu..

    ReplyDelete
  8. AMINN...
    CIKBEE AKN BERAMBUS KE TRGNU MALAM NI..HEHEE....JUMMMM SAME2 MERIAHKAN KAG KITE..

    ReplyDelete
  9. Haha tunjuk excited kinja kinja atas pelamin dia nanti..Hehe

    p/s : Lepas ni turn Yuyu pulak..! Aminnnn.. :)

    ReplyDelete
  10. hehehe hampir 40 org doakan yyu cepat dpt jodo:)
    moge2 ape yg didoakan oleh kami di makbulkan :)

    ReplyDelete
  11. xlame lagi turn yuyu plak..

    ReplyDelete
  12. wahhh..dah verangan tu, insyaAllah x lama lagi smpi la seru tu

    ReplyDelete
  13. semoga yuyu selamat balik naik bas, naik feri...dan yg plg ptg semoga yuyu cepat kawin...^^

    ReplyDelete
  14. hohoho.. congrats in advance untuk Adila.. semoga yuyu pon cepat kawen.. hehe.. jumpa kat loq staq ri sabtu ni la :P

    ReplyDelete
  15. yuyu. kawen nanti jangan lupa jemput yana ehhh ^__^

    ReplyDelete
  16. as salam...balik langkawi leh kita jumpa....selamat balik langkawi, langkawi the bestttt..

    ReplyDelete
  17. la org langkawi rupenyee..hehehe..slamat menaiki ferii..eh nek flight ke? hehe..happy holidays

    ReplyDelete
  18. Hye yuyu...tomelnyer yuyu!

    follow blog yuyu..jemput dtg blog akak ey...sbnrnya lama da memfollow blog yuyu..hehe...

    ReplyDelete
  19. balik kampung errkk....langkawi dok mana..akak org langkawi gak..

    ReplyDelete
  20. yuyu pulak bile nak naik pelamin ?? haha

    ReplyDelete
  21. betol .. bila tngok kawan baek kawen , rase sedih & sebak sesangat . huuu ~ semoga yuyu cepat kawen =)

    ReplyDelete
  22. tak lma lg la kak yuyu nak kawin ni..hahahha :)

    ReplyDelete
  23. dulu main kawen2...
    nnt kawen betul2 laa..

    hikhik

    ReplyDelete
  24. hahaha.. aku pon nak kawen... tapi xmampu lagi :)

    ReplyDelete
  25. wah! kak yuyu nk kawen bila pulak?
    :P

    ReplyDelete
  26. semoga selamat sampai di rumah... dan selamat pengantin baru untuk kawan Yuyu tu yer.. =)

    ReplyDelete
  27. alaaa kak Yuyu..Yana nak ekot jugak boleh..hehe

    ReplyDelete
  28. kem salam kat org kampung yer yuyu!;)

    ReplyDelete
  29. take care ya sis ! hope slamat pergi dan slamat smpai . i doakan u plak dpt jdoh lepas nie . :))

    ReplyDelete
  30. yeyyy..pas nih yuyu lak..heheh

    ReplyDelete
  31. aty2 balek langkawi ye yuyu..and doa kn yuyu cpt kawen..^_^V peace!!!

    ReplyDelete
  32. Wahhhhhhhhh. bestnye. yuyu will be next la kan. hehehhe

    ReplyDelete
  33. jaga diri elok2..
    yuyu bila lagi???

    ReplyDelete
  34. KAK YUYU KAWEN TEROS LAH ESOK MALAM JUGAK.BOLEH BOLEH ? XD

    ReplyDelete
  35. ANYONYONYO.COMELNYAAA DOODLE ORG KAWEN TU.KIDNAP NNTI XD

    ReplyDelete
  36. tahniah, semoga semuanya berjalan lancar, amin. :)

    ReplyDelete
  37. oho..masa kecik duk main kawin sesama ye..hehe..nasib baik bla da besar tak kawin sesama :)

    nway...smoga slmat :)

    ReplyDelete
  38. ok xidi doa yuyu kawen cepat! hihi. Xidi folow ok? senyum (^__^)

    ReplyDelete
  39. yuyuyyyyuuu..kte da kat lgkawi da...yuyu tak sampai g kee..

    ReplyDelete
  40. Amin. Semoga Yuyu kahwin cepat. hehe ~

    ReplyDelete
  41. me doakan yuyu cepat2 naik pelamin--boleh dpt baby yg kiut miut--dgn syarat bapak baby pun kiut hehehe

    ReplyDelete
  42. ehhehe..nty turn yuyu jgn lupe ajak nuru yee..ouuuu..mst coemy kn..

    ReplyDelete
  43. meh nak tumpangkan yuyu g langkawi~~:P naik alat doraemon!:D

    ReplyDelete
  44. haha! Amin... moge Yuyu kawen cepat... nak tgok sape hsband yuyu!

    ReplyDelete
  45. eh ! bukan yuyu dah kawen ker? haha

    ReplyDelete
  46. yuyu ni pandai lukis lah, tru lukis muka yuyu plak ! jadi tak? hehe .

    ReplyDelete
  47. smoga mmber ko tu bahagia sampai ka akhirnye

    ReplyDelete
  48. bestnye kalau leh tngok kwan baek kte kawen kn?
    next time cik yuyu la =)
    kwn2 baek sy dulu still single lg skrg..hehe

    ReplyDelete
  49. ye2..moge yuyu cpt kawi & emiey jugak..huhu. tc yuyu^^

    ReplyDelete
  50. blajaq rajin², grad on time, pastu keje tlg mak ayah, baru pikiaq nak kawen naaaa...sblom tu, jgn dok gatai meghela pikiaq nak laki okeh!...

    ReplyDelete
  51. ERK...
    http://www.my-shopping2u.com/2011/05/ibu-siapa-paling-hebat.html

    sy nk tanya,ibu sape paling hebat?

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)