Thursday, March 24, 2011

Berjimba Di Pantai Tengah Langkawi malam malam buta.

Assalamualaikum ^^

sila teka dengan tepat. apa yang yuyu sedang buat sekarang? makan hingga perot terbalik ke depan? atau tengah mengenyit mata pada pakwe ensem ka? atau tengah berjimba jimbu jambu bersama rakan taulan? sila tepuk dahi dengan gagah. kerana....


yuyu adalah bersama keluarga tercinta merilekkan kepala hotak di Pantai Tengah Langkawi. piewww~ best kemain. apa yang best? apabila tengah demam tak ketahuan hala, tapi Emak dan Abah telah membawa yuyu ke pantai untuk apa?

untuk menyaksikan permandangan malam di pantai dengan melihat bintang bintang yang berkilauan indah umpama gelang gelang Mami Jarum.

sila jeles ya. kerana permandangan di sini indah kemain. dah la kurang nya lampu lip lap lip lap lip lap lip lap *berapa banyak lip lap daaa*, maka, keindahan bulan dan bintang tu jelas kelihatan. ohh bahgia nya yuyu di Langkawi ini. T_T terharu sekali lagi kepada mak bapak. terima kasih.

dah la demam, bila dapat hirup udara segar dari pantai yang belum tercemar ni, lobang hedong makin kombang tak ketahuan hala menunjukkan hedong setuju untuk hirup udara banyak dan banyak lagi. mata pulak dah macam nak terjojol keluar akibat tengok bintang sambil terpesona.

dah la.. nak luangkan masa dengan keluarga dan bintang bintang kejap. siap bawa kalkulator nak kira berapa bintang yang bersepah kat sini. hikhik.

p/s : minta maaf tak dapat reply komen korang di entry sebelom ni akibat kesihatan tak mengijin kan. 

terima kasih sudi bace ^^
SHARE:

33 comments

  1. waaa...berjimba jimbu x ajak..,nk ikut...nk ikut...huhu T_T

    ReplyDelete
  2. Alaa, letak la gambor sekali. Boleh sama-sama tengok pemandangan indah tu.

    ReplyDelete
  3. semoga yuyu cepat2 sembuh..leyh bebel2 banyk2...hehe....=)

    ReplyDelete
  4. demam-demam pun sempat lagi pergi pantai... kan masuk angin lak... ekekeke...

    p/s:makan ubat nanti... :)

    ReplyDelete
  5. lama tak g langkawi.
    sampaikan salam tuk langkawi. :)

    ReplyDelete
  6. yuyu! nanti tambah lak demam kena angin sepoi sepoi bahase tuuhh. mlm kann sejuk sayangg.. wuhuu..

    ReplyDelete
  7. nak pesan.. tolong tapau udara segar tu.. esok nk hirup jugak

    ReplyDelete
  8. waa, bestnyerr!
    jalan2 kat pantai malam2.. ^^

    ReplyDelete
  9. lalallalalalalalalaalal.........................^_^

    ReplyDelete
  10. best noo.. have a gud night syngs ^^

    ReplyDelete
  11. KSP berjimba dengan kawan-kawan kat kedai makan.HAHAHAHA

    ReplyDelete
  12. tangkap la gamba bintang..upload kat sini,kongsi..tgk ramai2..hehe

    ReplyDelete
  13. cepat sembuh ye yuyu comel :)

    ReplyDelete
  14. lamanya naz tak melihat bulan dan bintang...rindu plak zaman2 muda mudi dlu.

    ReplyDelete
  15. demam pun berjalan?
    owh kupukupukecik..
    sila balik titot..

    ReplyDelete
  16. err,,bulan dah kedut2 ke??ke akk yg giget??ke ke ke err..haha..

    ReplyDelete
  17. mmg best tmpt 2 malam2..
    yuyu tggl area mana??

    ReplyDelete
  18. pergi langkawi ? wahh untunglah
    hehe
    dulu kecik2 penah la pergi.hehe
    apa2 pun
    smoga yuyu sehat





    smileasuwant.blogspot.com

    singgah2 la sini,hehe :)

    ReplyDelete
  19. woooo...
    bes gle yuyu..
    dgar ombak mlm2..
    syiioookk..!

    ReplyDelete
  20. langkawi...bestnye...na ikot..kirim coklat boleh??weee...btw get well soon yup..follow anda yg sangat nice nie...

    **http://anismelon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bestnya pantai tengah..dah lama tak pi..dlu mlm2 lepak d cenang..takpun shopping d billion..hheee

    ReplyDelete
  22. Dah Nak dekat dengan rumah dah tu. ^^

    ReplyDelete
  23. woo,lepak tepi pantai best tue..langkawi memang cantik...scuba tak???

    ReplyDelete
  24. TERSANGAT JELES.DAH LAMA TAK BERSUKA RIA TEPI PANTAI MALAM2 :D

    ReplyDelete
  25. wahh,, ! jeles kot! hahah...lame kot tak lepak kat pantai ^^

    ReplyDelete
  26. wahh,, ! jeles kot! hahah...lame kot tak lepak kat pantai ^^

    ReplyDelete
  27. salamalaik ayuku busuk.....
    huhuhuhu...
    wui ai...
    lama xjumpa hang na...
    dah jd sgt popular rupanya kawanku sorang ni...
    harap kamu ingat saya..
    hehehe... ;-)

    Syafakillah ya ukhti mahbubah.. ;-)

    ReplyDelete
  28. gamba kat langkawi tak de ke??

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

Blogger Template Created by pipdig