Tuesday, February 8, 2011

Kening dah hampir pulih! gumbira hati kuh!

Assalamualaikum korang ^^

akhirnya, penantian yuyu akan kening sempurna seperti dahulu kala semakin berakhir. gembira sangat hati yuyu ni.

SEBELUM. kening yang di idamkan yuyu

SEKARANG : hampir pulih T_T
selama hampir dua bulan dengan kening bersepah lagi selekeh. dulu, kerja mencabut kening adalah hobi. mesti nak nampak nipis lagi cantik. ala ala lukis guna eyebrow liner gitu. tapi, lepas bertudung, cuba mahu stop benda tak bagus, yuyu mula kan bertudung dan stop mencabut kening.

seminggu dengan kening bersepah lepas tak cabut, memang menyiksakan. ye la, keluar bersuka ria dengan keadaan kening lepas terbakar. setompok bulu kat sini, setompok kat situ pulak tak ada kening. siksa T_T

tapi sekarang, dah pulih hampir sepenuh nya. InsyaAllah dalam seminggu, akan seperti dulu kala. zaman tak kenal pencabut bulu kening. suka nya hati ni!

mana la yuyu suka kening tebal. sampai sekarang tak suka kening yuyu yang tebal. nak la nipis nipis cantik macam lukis kan. tapi apakan daya, nak cuba tinggal kan benda yang di haramkan tuhan tu. rela kan juga. lagi pun kening je. lukis lukis sikit, cantik la balik.

mana tak nya, dari zaman sekolah lagi yuyu dah suka mencabut bulu kening. nak cantik konon nya. lagi lagi kening Sharifah Amani. pehhh! lawa betul! tapi, sekarang, cuba jaoh kan. benda yang di idamkan, terpaksa tolak tepi.

Alhamdulillah. rasa macam bersemangat balik nak tayang muka kat orang. huhuhu.

terima kasih sudi baca ye :)
SHARE:

70 comments

  1. huhuhu. . congrat yuyu. . bagus .. yuyu tetap comel . . :)

    ReplyDelete
  2. waa... sy pun ngh menunggu kening sy menjadi sedia kala. akibat dicukur oleh mak andam secara tiba2..

    ada dlm entry video makeup..

    sedih+nmpk cantik pulak +kne marah dgn en bf.

    menunngu ..

    ReplyDelete
  3. kening lebat lah cantik. kening kakak dah cukup lawa dah tuh. tak mo cabut2. kesian kat kening tuh. hehe .


    header akak lawa ! :)

    ReplyDelete
  4. Kan cantek kening tebal...Lagi terserlah keayuannye... ^__~

    Masa kening nipis tu akak tgk cam ada benda tak siap jee..hehehe..jgn mare... >____<

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..bagus yunk..lebat pun comey gak..nipis sgt x lawa la..pic dulu nmpk matured bile kening nipis sgt..apapun tahniah yuyu ^__^

    ReplyDelete
  6. bkn nyah takder kening ker..hahahaha

    ReplyDelete
  7. kening sekarang lagi cantik lah..=)

    ReplyDelete
  8. rockstar chan : alaa.. syiannn dia.. tak pe.. tunggu ye sayang :)

    ReplyDelete
  9. alisha : ayyaaa... kembang montot puji header :p

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..
    sebut pasal kening, nk pinjam kening meuz tak? haha :p

    ReplyDelete
  11. adia : wuuuuuu T_T ye ke??? tapi yuyu tak suka kening tebal :(

    ReplyDelete
  12. dla : tenkiu sayanagggg~ tak uduh ke kening sekarang??? T_T

    ReplyDelete
  13. ujang : aikk.. nyah tak de kening?? asal ujang ade kening??? bukan ujang nyah ke?? muehehehehehe

    ReplyDelete
  14. mimieux : wuuuu T_T ye ke??? rugi g cabut dulu T_T

    ReplyDelete
  15. berubah ke arah kebaikan mmg susah..
    tak pe..tahan godaaan ye Yuyu..tak yah jeles ngn sh.amani..hihi...
    kening yuyu yang sekarang nie lagi chantek!!!!

    ReplyDelete
  16. yakin dgn diri.kening sepah ke tebal ke akn jd ok sbb yakin kan..he he..

    ReplyDelete
  17. kening kita mcm same la..hihi..kening ai pn mcm berterabur jugak..isk..bersyukur dgn apa yg ada..kan kan~ ^_^

    ReplyDelete
  18. gud2... comel je kening tebal.. hihi

    ReplyDelete
  19. omg cik yuyu..bgus lah.since skolah cik yuyu dok buat cm tu.terima anugerah Tuhan seadanya.
    kita akn lbh gembira..
    :)

    ReplyDelete
  20. keep it up..perkara yang dilarang AGAMA jangan dibuat lagi ye..

    P/s: mencabut@mencukur kening termasuk dalam mengubah ciptaan TUHAN. Setiap ciptaanNYA pasti cantik tiada cacat cela..:)

    ReplyDelete
  21. alala, comel je, setiap apa yang allah beri tuh, sebenarnya semua cantek ;)

    ReplyDelete
  22. org ckp kening tebal lg lawo kot^^

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah..
    back to natural kn...:)

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah..
    back to natural kn...:)

    ReplyDelete
  25. bagus la kalau mcm tu....kening shda pun tebal penah gak suarakan kata hati kat mak nak buang skit boleh x..mak marah2 hahahaha....

    ReplyDelete
  26. xpnh cabut bulu kening...

    1 sbb haram...
    2 sbb sakit
    3 bulu kening mmg dah nipis terbentuk kata kawan2. huhu

    ReplyDelete
  27. salam kembali ye miss yuyu ('',)

    gud lah tu kalo dah ada kesedaran hal camni...ai laik it~
    kadam² tu wi mas hev a chenc untuk majukan diri...koh koh koh

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1. New Entry "1st GA from Dmanja Penawar"
    2. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

    ReplyDelete
  28. wah advance nye dri sekolah dah buat. takpe just be confident..we are amazing just the way Allah created us.

    ReplyDelete
  29. salam..

    sebelum tu, syukur alhamdulillah yuyu telah buka hati dgn izin Allah.ada kesedaran sendiri tak apa..pelan2 tp istiqomah..elok je apa yg Allah dah bg tu pd kita =)

    ReplyDelete
  30. sokong cik yuyu.. tak mo cabut2 lg k..=)

    ReplyDelete
  31. Alhamdulillah..good for u dear..suka dgr nye...hehehe...sape kata kening tebal x cantik??..cantik taw...heheh.. ;)

    ReplyDelete
  32. Alhamdulillah...Kening tebal itu menawan la yuyu..i pon kening tebal gakk..(:

    ReplyDelete
  33. wahh~baguslah tu yuyu . kening biar tak cantek , janji hati cantek .. :)

    lame yuyu tak dtg blog ceq . merajuk ke ? wuuu T__T

    ReplyDelete
  34. Yuyu tetap comel. Kening Pja lagi lahh, takde kening! Nipis aje lepas tu besar pulak tu. hahaha.

    ReplyDelete
  35. Nak nipis2 buat apa cik yuyu?
    Biaq la natural, lg cun tau.

    Makin cantik gambar selepas drpd gambar sebelum tu. Heeee :D

    *Header cantik sgt. I likeee!

    ReplyDelete
  36. hye yuyu! kecantikan terletak pada hati la dear..bukan pada kening ok..yuyu dah buat bnda baik, teruskan aje..ok?huhu

    ReplyDelete
  37. nk kisses... coklat kisses tuh! hehe.. yuyu dok langkawi ke? tang mana?SJ pon langkawi jugak~ heee

    ReplyDelete
  38. bagi aku natural tuh lebey sedap mata memandang...:)

    ReplyDelete
  39. meuz : huhuhu... nak kening yang cantik jee ^^

    ReplyDelete
  40. yaya azura : wuuuuuu T_T cam berserabut jeeeee

    ReplyDelete
  41. zoey : thanks sayang.. tengah cuba pikir yang kening tebal tu cantik T_T

    ReplyDelete
  42. kak yana : huhuhu.. tak pe la akak cantikk T_T

    ReplyDelete
  43. cik tqah : wuuu T_T cam serabut kepala otak jeeee

    ReplyDelete
  44. zul helmi : sila panggil saye yuyu comel lepas ni :P

    ReplyDelete
  45. syiqin : wuuuuu T_T obses nak cantik kannn :(

    ReplyDelete
  46. faa niza : yee.. tu la... buta dengan nikmat tuhan kaann :(

    ReplyDelete
  47. nisa adnan: uishhhh! betul ke?????? wahahaha! nak lagi tebal la :p

    ReplyDelete
  48. mysara : huhuhu.. yeppp.. semga nampak kening tu lebih ok T_T

    ReplyDelete
  49. shida : hahaha.. yuyu mak tak bagi, tapi buat tak tahu je :p

    ReplyDelete
  50. nenek : haishhhhh! tepek kat kening nenek kanggg!

    ReplyDelete
  51. sy pn kning tbal gak..haha :P
    jnji ade kning yuyu

    ReplyDelete
  52. sekarang saya pun tengah sto kan aktiviti mnecabut bulu kening nie..dah malas dah nak cabut2 lagi.

    ReplyDelete
  53. hehe..biar org pggl kita comel..jgn kita pggl diri sendiri comel...senyum skit nk tgk ada x lesug pipit, kalau xda pun saya masih mau cubit..boleh kah?hhahah

    ReplyDelete
  54. sume owg nk cntik cik yuyu..tak pe lah.plg tak pun cik yuyu dh sdar.
    :)

    ReplyDelete
  55. akak try tgk dak korea,kening tebal jer...cun
    tgk elfira loy,erin malek, kening tebal gilerrrrr tp cun..

    the conclusion..kening tebal tu cantekk.hehehe
    tgk abby abdi,,buruklah muka lebor kening nipis..huhuhuhu

    ReplyDelete
  56. kening natural tetap the besh la (;
    bgos la klo da x cabot kening .
    HEHE .

    ReplyDelete
  57. alhamdulillah~but ur kening stil nmpak cntik syg :)

    ReplyDelete
  58. kita klu letih sgt,jln2..x pon tido trus..bila dh ok,br stat blk study :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

Blogger Template Created by pipdig