HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Sunday, November 28, 2010

sape cakap yuyu cantik angkat tetikus!

Assalamualaikum kamu kamu!

heheh. dengan ini, yuyu nak membuktikan pada korang yang angkat tetikus tadi, bahwasanya korang salah! mu8ngkin ilusi optik kot. sebenar nya, muka yuyu dah bukan macam bangunan tak siap, tapi dah macam bangunan usang tak kan siap! hoho.. mempersembahkan!! (roll drum pleaseee)
ececehhhh... buat buat cun la tuh.

nak tak amik saye jadi bini kamu??!




tetibe je muncul budak ni. anak sape pon tak tau

ngeri hakuh tengok muke ni!

yuyu cantik lagi tak?? cepat cakap! haha. masa ni di masjid. dengar talk. di sebabkan talk nye sangat sangat agak tak sesuai untuk di dengar, tetibe je yuyu & nang suka gila tangkap gambar ala ala kanak kanak spastik ni. dah la kat masjid, kene sumpah dengan tuhan muka tak boleh jadi asal baru ko tau yuyu!

kalau sebelom ni, yuyu upload gambar berjuta juta kat fesbuk muka semua bajet nak puji, tapi kani ni, nahhhhhhhh~ memang dah tak ada keje kan. dah dah.. lagi panjang yuyu menaip, lagi la merepek!


terima kasih kerana sudi membace ye !


11 comments:

  1. sungguh lawak muke yuyu ne.. Nice!

    ReplyDelete
  2. buatla jenis2 muka buruk sekalipin
    yuyu ttp chantek =)

    yuyu pakai lens eyh ?
    mata lawa !

    ReplyDelete
  3. kai :huhuhu... ^^ nak tak amik saye jadi bini awak ^^

    ReplyDelete
  4. lya: elelehhhhh ^^ nak bodek eskem la tu! <3

    yupp.. :) tapi ade je tak pakai.. kalo nampak mate besar gedabak tu, ye laa..

    ReplyDelete
  5. nurul : heheh.. ape pulakk.. muke cam cacat jaaa ^^

    ReplyDelete
  6. bukan bodek laaaa
    =PPPPPPPP

    selalu pakai jenama ape ?
    lya teringin na pakai sebenarnya
    hoho

    ReplyDelete
  7. hohoho.. pakai laa.. mata lya lawa (jeless).. yang hitam tu, Acuve.. klo yang biru pulak, Eos.. ^^

    ReplyDelete
  8. wlaupun nmpk buruk, tp yuyu tetap cantik..hihihi :)

    ReplyDelete
  9. ok..yuyu memang cantek..
    spesially gambar yg last sekali..

    hahahahaha..
    sori tergelak!

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)