HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Sunday, November 21, 2010

Kembalikan Kinuya dahku T_T

Assalamualaikum awak :)

cewah.. bagi salam pulak entry kali ni kan. sopan betul yuyu ni. lama gile babeng tak jenguk belog yuyu yang suram pudar sunyi lagi kelam ni kan. dah bersawang dah. T_T jangan merajuk belog, yuyu balik kampung tak bawa laptop. dah tau kat langkawi coverage dah macam kena sumpah jadi siput bebi.

selalu nya, bila balik dari langkawi yuyu akan upload gambar berkilo kilo untuk santapan jiwa dan mata. tapi kali ni sayang sejuta juta lemon, bila kamera yuyu  di tempat kan di ospital. kesian beliau. eksiden sebab sepupu yuyu yang msih lagi kanak kanak dengan senang hati nya melepaskan batuk di tangga. mungkin takda kena mengena. tapi ada kena mengena nya, sebab beliau pegang kamera yuyu macam lepas batuk di tangga :'(

. kesian yuyu jugak. bila takda kamera, yuyu tangkap gambar guna kamera 2.0mp phone yuyu. menangis teresak esak umpama melukut di tepi gantang. sedih kan  perumpamaan ni? :( sedih juga telinga yuyu dengar mak rajin membebel. gagah betul mak membebel. :) dan hasil kamera talipon yuyu macam ni T_T



aik. macam "ok" la jugak gambar yuyu tangkap ni. yuyu edit ekkkk??  ehh ^^ hehe. ye la..saye mengaku. ni gambar yang telah sedia di edit. boleh laaa ok nye. ni gambar bawah ni. siap tak rotate lagi. sah sah terselindung parot jerawat dalam kesamaran gambar. terima kasih kamera talipon.  ada juga baik nya.


saya tak pernah bersungguh sungguh dalam menimba ilmu. ini bukti nya!

begitulah hasil dari kamera talipon yuyu. dah boleh cakap "awak yang baik hati, tolong lah kopek kamera talipon saya ni dan simpan lah dalam kocek pelbagai guna awak. nak buang jauh dari pandangan pon tak pe". begitu lah perit nya hasil kamera talipon yuyu :(

bukan yuyu nak maki talipon yuyu tu, tak ada la talipon ku ^^ tapi yuyu cuma terlalu sedih sampaikan yuyu bandingkan antara kamera yuyu dan kamera talipon yuyu.

ni la kamera yuyu. Kinuya nama nya. pink gitu. bajet jantan gagah perkasa tak sudi memegang kinuya ni :)


alaa.. bukan slr canggih besar gedabak pongg.. ye ye.. saye takde slr besar gedabak sampai saya yang kemetot ni memerlukan dua belah tangan untuk memegang nye.. sebab mak kate, nak semua mende alah tu, kena beli guna duit sendiri.. :'( *tolong bace dengan mimik muka yang sesuai. tapi, kamera yuyu ni gambar dia bagus jugak la!



sedih kan entry kali ni, di harap awak baca entry kali ni selari dengan mimik muka. mestilah seperti ni " :( "


terima kasih kerana sudi membaca :)

13 comments:

  1. tenkiuu.. <3 doa kan beliau cepat sembuh ya :(

    ReplyDelete
  2. heheheh.. tak leh curi la!!!! dia tengah tak ok :( doa kan keselamatan dia tao :(

    ReplyDelete
  3. kinuya ni camera rupanya,
    tertipu sha , huhu

    ReplyDelete
  4. hehehe..comel jugak pe.. :)
    beli katne case tu yuyu.. sharing pls ^^


    http://ikmalira87.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. :(

    bajet tumpang sedih ni..huuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. kamera i pun dah tah kemana.. huhu

    ReplyDelete
  7. oowhh kinuya..xsedihhh.. ;p ^^

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)