HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Friday, October 29, 2010

Bangun Pagi Gosok Hati

eh. bukan versi asli nye macam kita belajar masa kat kidergarten dulu "bangun pagi gosok gigi" ke? cikgu korang ajar salah ke? ke sebab korang tak pay attention masa cekgu mengajar dahulu kala? kantoiiii!

heheh.gurau je. jangan pulak g sekeh kepala cekgu timah korang tu. bukan, ni versi yuyu.  Bangun pagi, gosok hati. sabar sabar yuyu. jangan cepat mengelabah, jangan cepat melatah. ape yang orang buat, cuba rilex ok. lek lu, cok kok lu.

baru yuyu berangan semalam nak bangun lembab lambat. dah siap kunci jam bangun pukul 11. memandang kan hari ni, kelas yuyu memang tak ada. terima kasih cekgu!

lepas subuh, dalam pukul 7.03 minit pagi waktu malaysia, ada satu mesej sampai. selalu nya, mesej pagi pagi ni bukan dari siapa siapa, tapi dari budak kelas yuyu. nak tanya samaada kelas ada atau tak.

tapi bukan, ni mesej nya :

"selamat pagi slut. ko happy ke sekarang. ko tunggu aku esok. slut yang macam jalang"

eh. pandai la awak ni buat saya takut. :) untuk pengetahuan korang semua, yuyu memang tak boleh kalau ada sesuatu nak kena fikir. memang susah tidur. memandang kan mesej yang diterima yuyu tu, macam soalan sejarah SPM, kena cari siapa tokoh Kemerdekaan yang telah di bunuh di Pasir Mas, otak yuyu aktif berfikir tanpa mengendah kan mata yang letih.

siapakan beliau yang pandang bermain otak yuyu? tak boleh dah nak tidur balik. bangun pagi, tengok mesej tersebut, otak berserabut, mandi, & urat urat tensi mula naik.

benci nya :)

4 comments:

  1. abes mendayu dah lagu blog yuyu neh..hehe.. zzzzZZZZZ*~~

    ReplyDelete
  2. esok bgn tido nk try gosok hati laa :P

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)