HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Monday, August 2, 2010

Santapan Bijik Mata

Nora Danish. pemilik tetap badan ni, lemah lembut, comel, cantik. :)


mempersembahkan,muka muka cantik yang yuyu suka sangat tengok gambar gambar dorang. mereka dan muka muka mereka sangat sesuai dijadikan santapan biji mata yuyu. cantik nyaaaaaaaa~

memang fitnah manusia yang tak pernah puas dengan apa yang ada. termasuk yuyu sendiri. dah muka yuyu tak la di calonkan dalam katogori perempuan perempuan huduh di dunia, syukurlah kan.. :) tapi, yuyu nak sangat suatu hari nanti, yuyu pon akan jadi cantik. cantik dalam & luar. kalau jadi luar saje, dalam huduh, nanti orang kutuk jugak kan. kate nyeee~



Fazura. Mulut dia macam pop corn kat Pasar Malam, rambut dia buat yuyu jeles tiap tiap hari.
                           
tapi memang betol.. bukti yang kukuh kan, yuyu pernah suka sangat tengok kakak ni.. cantik orang nye. rambut dia memang kalah rambut fazura. muka dia cantik sangat. mata kakak tu agak sepet, tapi sepet nya, cantik. dia tinggi.. kulit dia pun gebu gebu baby johnson tao.. tapi, satu hari, yuyu makan kat KFC, terjumpa pulak dia dengan adik dia. yuyu tengok dia pandang pandang seorang makhluk yang berdiri cuci tengah cuci tangan. lepas tu kakak tu cakap kat adik dia "amboi, lawa la budak tu, jadi lawa macam dia kan best". ehhh... akak cantik oi!! tak sedar ke akak tue dah sangat lawa? padahal, makhluk cuci tangan tu, tak la secantik kakak tu.
dari situ, yuyu pun buat satu kesimpulan, manusia ni, tak pernah puas dengan apa yang dia ada, & cantik tu berbeza dari pandangan bijik mata orang. :) setuju?
Dato Siti Nurhaliza. cantik sangat, lemah lembut, suara lemak lemak susu cream, mata cantik, pipi comel, tak jemu mata nak mengadap.

2 comments:

  1. skrg pun saya tgok yuyu cantik orgnyer...

    ReplyDelete
  2. suka tgk siti cantik sgt..n yuyu pun cantik jgk..patutnye kena letak gambar yuyu sekali dlm entri nie..hihi

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)