HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Sunday, August 8, 2010

Balik ke Zaman Dahulu

Untuk pertama kali yuyu ber -yahoo-messanger dengan adik lelaki yuyu. Akmal. sangat terkejut. nampak default picture macam kenal. rasa macam pernah kena lempang dengan yuyu, pernah tidur sekali, sejenis makhluk yang yuyu pernah buli sidai baju & pernah kena hempas dengan buku Maths takkala beliau tak pandai mengira. oh. adik yuyu. ^^ pandai ber-YM pulak dia. mana dia dapat email yuyu ya? konpiuus ni. pandai pulak dia kongsi gambar. ^^ ya ya. gambar yang di kongsi pun comel sangat!

sila kelik kelik untuk penglihatan seperti di Cinema
terima kasih adik ku kerana berusaha menggabungkan gambar gambar yuyu semasa kecik tersebut. ^^ (mungkin beliau berniat untuk dapatkan sesuatu). bila tengok balik semua gambar tu, rasa macam nak je balik ke tahun 1989. jadi sekecil-kecil KIMURA (sila kelik untuk mendapatkan gambaran saiz KIMURA) dapat perhatian penuh dari semua. kalau sekarang, yuyu kena buat sesautu, nak tarik perhatian kan (hey hey, yuyu di sini!)

menurut mak bapak yuyu, yuyu tak lekang dari botol susu sampai umur 6 tahun. ^.^ ya, yuyu ingat semua tu, mak, abah. bila dah umur 6, yuyu dapat adik baru, kasih sayang yuyu di bahagikan dengan adik. memang yuyu merajuk. . moncong mulut tak nak kawan dengan semua.ya, yuyu ingat semua tu kawan kawan. ^^. masa mak lahirkan Akmal, yuyu langsung tak keluar bilik. yuyu benci Akmal. pernah mak biarkan beliau dengan yuyu, hahaha.. apa lagi, yuyu pon ambil peluang keemasan tu dengan ketuk muka adik yuyu. sampai menangis makhluk tu. mak ingatkan beliau lapar. ^^ oh bahagia.

ke muara ni yuyu membawa diri ^^

yuyu jugak tak lekang dengan bantal busuk yuyu sampai sekarang, dulu yuyu ada patong budak (seperti di gambar nombor 10), dari kecik semut yuyu ada patung budak tu, yuyu suka isap kepala dia, sampai umur 6 tahun, kepala patong tu putus. (gangster kan yuyu~ besar besar gigit orang), bila dah patong tu hilang separuh jasad, mak buang patong budak tu jauh jauh, mungkin di Canada, tempat Ashraf (kawan mukabuku) yuyu belajar, sebab sampai sekarang yuyu cari tapi tak juga menemui separuh jasad tu. tapi, lepas mak sembunyi, yuyu memang tak boleh tidur, oleh demikian, atok dengan murah hati, buatkan satu bantal. yang bantal tu yuyu guna sampai sekarang. tanpa kehadiran bantal busuk itu, maka kehidupan yuyu tak lengkap. yuyu perlu menggentel gentel hujung bantal tersebut sambil menikmati bau nya yang sebati dengan hidung yuyu.

apa lagi ya, mari sama sama korek. oh, mak kata yuyu cepat sangat hafal. walaupon yuyu masih berumur tiga. mak bawa yuyu bergosip ke rumah rakan taulan. bila kawan kawan mak kasi nombor talipon, mak akan suruh yuyu hafal, bila balik rumah, mak tanya. ya, yuyu berjaya hafal tau. selalu mak suruh yuyu ingat/ menghafal. yuyu ni umpama pendrive 6gb la untuk mak masa tu. bangga bangga.

lagi lagi, jom korek lagi!.ok, dulu yuyu..........

sekian. entry belog kali ini tergantung disebabkan malas menaip.

6 comments:

  1. apsal cm ade name lain mcm kat entry nih ek? perasaan je kot.. *sambil sambung makan pringles..

    ReplyDelete
  2. hahahha... kan.. yuyu pon rasa benda yang same :P

    ReplyDelete
  3. OMG-ohh makk gayahh...comel nyew yuyu mase kicik kicik..hikhik :p

    korek korek korek lagi... :D

    ReplyDelete
  4. Darik kecik sampai sekarang *walau masih kecik..hehehe
    kecomelan mu yuyu tetap terserlah..hehe

    ReplyDelete
  5. siyes cumil nyee..yuyu masa kecil..penuh dgn kegangsteran di dada..hehew

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)