HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Tuesday, July 6, 2010

10/julai/2010

tak sabar nya tunggu hari sabtu ni.. :) kalo boleh nak cepat kan je masa nya.. di campus yuyu, ada talk.. Program motivasi cemerlang bersama Dato Dr. Sheikh Muszaphar Shukur. 9pagi.. best nya hati yuyu nie.. dari dulu yuyu nak g. tapi, asyik jaoh je.. ade kat pwtc hari tue, tapi mase tue, yuyu kat langkawi.. sekarang, yuyu dah dapat peluang nya.tak kan la nak lepas kan.. ada dua harga tiket.. $5.. & $18 (+buku journey to space). yuyu beli la tiket $18.. sebab buku tue kat luar harga nya $25.. bagus kannn :)

9-2 talk.. 2-4 seisi photography & autograph.. tapi yuyu g untuk talk je la kot... petang nye yuyu ingat nak keluar.. hmm.. tak pe la... :)

suka nya..... kawan kawan yuyu yang laen tak dapat g.. dorang ade mid term.. so, yuyu g sorang je la.. tak pe.. nanti kongsi ja...


B A H A G I A..

1 comment:

terima kasih sudi komen :)