Tuesday, June 29, 2010

Best nya bila ada ramai kawan baik :)

penat sangat.. bahu pon tak habes lenguh lagi.. baru balik kelas la kata kannnn.. sampai je bilik, yuyu teros makan roti canai telor yang yuyu beli tengah hari tadi.. nak makan nasi, takot muntah lagi.. makan je la apa yang ada.

dalam perjalanan balik bilik, ada 1 kelompok la.. 4 orang.. perempuan. rancang nak keluar makan sama sama malam nanti.. bergelak gelak.. wahhhh.. jelez nyaaa.. yuyu nak ada kawan macam tu.. rapat. boleh gelak gelak. boleh nanges sama sama..kongsi macam macam..

tapi, yuyu memang tak pandai cari kawan.susah sangat.. yuyu pandai tegor tegor orang.. pandai senyum senyum je.. tp nak rapat takot.. berapa orang je yuyu rapat.. APPLE. haaha.. yang lain, susah nya.. takot sangat..

yuyu g kelas sorang.. banyak orang tanya yuyu, memang jenis sorang sorang ke? yuyu just jawab, yup, memang jenis sorang sorang., nak jawab ape lagi kan.. kang nanti banyak plak soalan..

semalam, masa tengah study, mak yuyu call. yuyu pon cerita la kat mak..

yuyu : mak, takda kawan. takot la nak kawan dengan orang. tp sunyi sangat
mak : tak yah la kawan kawan ni. p kelas, kawan dalam kelas dah.tayah
lebih lebih. sat g,orang amik kesempatan kat kita..



mmm..mungkin mak tak tahu betapa sunyi nya yuyu takda kawan rapat sama sama tiap hari. tak pon, mak yuyu tao ape yang terbaik untuk yuyu. tak pa la.. selagi hidop yuyu ok, ok la macam ni.. tumpang kawan orang pon tak pa.. wahhhhhh.. sedih ja kan :P
SHARE:

7 comments

  1. betul jgk ape yg mak yuyu ckp tu..kalo tersalah pilih kwn, kita jgk yg rugi..nk kwn ngn mak yuyu la..kekekee ;D

    ReplyDelete
  2. nk jadik kwn baik yuyu boleh??? :)

    ReplyDelete
  3. tapi sekarang dah berpuluh ribu kawan kan?...heeeee

    ReplyDelete
  4. tapi sekarang yuyu dah ada ramai kawan kan3..beriban riban pulak tuh!

    ReplyDelete
  5. tak pe, kawan blogger ramai :) macam wafa

    ReplyDelete
  6. cari kawan dalam fesbuk . twitter dan blog :3

    ReplyDelete
  7. kami yuyu skrg dah ramai . rapat pun dah de kan.. Alhamdulillah :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

Blogger Template Created by pipdig