HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Saturday, March 6, 2010

ilmu yang tak disengaja

tajuk ni untuk ape la pulak kan. (^__^) nak cerita la siket. bukan nak mengumpat la.. tapi nak cerita la selama yuyu diam sekurun abad ni. semalam, lepas balik keja, yuyu balik dengan kak liza. terus pegi amik barang avon.tengah sibuk2 cari barang kat situ, mula la diorang sibuk dengan cerita pasal hal2 orang2 dah kawin ni :)

kuikui.. suka nyaaaa... dari luar sampai la dalam dorang cerita. semua ada 7 orang. yuyu je yang tak kawin lagi.. hahah.. ade la yang nak besarkan tu la, nak kecik kan lah.. haishhhh.. macam2...ade pulak, nak ketat la. hahahaha... ada2 je petua... (^___^)

bahagiaaa nyaaaaaa... kak liza dengar, terus je balik cari barang2... heheheh.... nak la try :P

4 comments:

  1. waahh..ilmu..petua turun temurun tuu..share laa yuyu..nk jgk..hikhikhik

    ReplyDelete
  2. oppssss tyrr pat try.. #gatai naa

    ReplyDelete
  3. lepas ni yuyu plak ckp bnda2 tu tau.. hehe !

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)