HOME                 ABOUT ME             CONTACT               COLLABORATION                DARAYU

Sunday, March 7, 2010

Cesc Famy


hahaha... memperkenal kannnnnnn... kawan baru yuyu...merangkap penghabes kredit yuyu.. terima kasih kawan ku, kerana banyak membantu ku dalam mencipta kehidupan baru..


(^_____^) dah macam ayat cerpen pulak.

ini la kawan baru yuyu. selesa je dengan dia. kenapa yuyu kawan dengan dia? sebab rambut dia dah macam meggi. hahaha... cam sedap jeeee... hahaha... bia dia.. nak kutuk dia puas2.. kenapa nak kutul?? :(


huahuahua.. coz dia tak tahu pasal blog ini!!! padan muka anda wahai cesc famy opsss.. fa MEE!! hahah...

kesian dia.. kena kutuk dengan yuyu.. tak pa.. dia seorang yang comel.. baik, & faham yuyu.. yuyu selesa dengan mee goreng ni..

umur dia dah 23.. matang jugak.. orang penang.. hmm...


MEE MEGGI CEPAT DIMASAK SEDAP DIMAKAN!!

hahah... suke nye buli dia.. sini je la boleh buli.. betol2, heheh.. x berani yuyu.. dah la kurus kering.. tiup kunk!! melayang!!..

tengok ra,but famee nie, buat yuyu laparrr.. hahahah...

MEE GORENG!! MEE GORENGGG!!!!





kepada famy:
semoga anda menghormati saya sebagai yuyu ya... :P

10 comments:

  1. nie ler hencekk masa depan kak yuyu !! haha

    ReplyDelete
  2. hahaa. ni laki mse depam yuyu kan? da dpat tgkap :)

    ReplyDelete
  3. laki masa depan Jlo zulaikha..hikhik

    ReplyDelete
  4. alamakkk..oo dulu kutuk kutuk..sekarang da bertahta dihati ye :)

    ReplyDelete
  5. hahah! ni yg best kutuk org xde blog

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)