Thursday, February 25, 2010

Hujan Oh Hujan

nie bukan nak cerita pasal band hujan lah!! asal dengar hujan je mesti ingat band tu.. (nie bukan protes sebab tak suka, cuma yuyu kurang berminat ok)

ni nak kongsi la sikit ya.. :P sekarang sambil post blog nie, kat kampung yuyu tengah hujan. wahhhhh.. rasa bahagia sangat selepas 987651234567887654323456776543456776543 tahun tak hujan. (tipu)

best nya... hujan agak lebat sangat.. yuyu terinagt la pulak zaman muda muda dulu.. eceeecehhh...asal nampak nak hujan je, mesti yuyu dah siap siap nak mandi hujan. best sangat. yuyu mandi dengan paksu.. & banyak la lagi. kalau mandi, memang dah tak ingat dunia. yuyu selalu mandi sampai puas. sampai hujan pun dah malas nak turun, baru yuyu masuk rumah. ni la yang yuyu selalu buat ila hujan. yuyu buat bot kertas & lawan, bot sape paling laju. tak pon guna selipar je. hehehe..

yuyu tak pernah fikir pasal demam. kalau demam pon, yuyu tetap nak mandi hujan jugak. tue la yang selalu nya. demam pon demam la. hujan memang tak boleh tinggal. sampai la dah besar sekarang. yuyu tak malu nak mandi hujan. rasa macam puas sangat, yuyu mandi dengan adik adik. hari ni nak mandi hujan , tapi yuyu malu pulak. ada kawan abah datang umah.


ishhhh.. kalau tak sebab kawan abah yuyu, dah lama yuyu mandi ni...



wahhhh~ siap nampak macam hujan tu tengah lambai2 lagi...

cettttt~
SHARE:

7 comments

  1. Jom lah mandi hujann ! jom jommmmmm !

    ReplyDelete
  2. akak punnnnn....dah lama tak mandi hujan...teringinnnn tap[i dok bandar sekarang n dah besar malu la plak,...heee

    ReplyDelete
  3. seronok kalau dapat mandi hujan. Doa pon makbul :)

    ReplyDelete
  4. hahaha ! x penah main hujan.. de kena rembat dgn ayah.. ehe!

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

Blogger Template Created by pipdig