Tuesday, February 16, 2010

Balasan

ni lah balasan untuk orang yang suka kenekan orang. (^___________^) sucinya yuyu bila orang kenakan yuyu, tapi dorang kena balik..

*cam ni cerita nyaa~

masa time keje tadi, yuyu dengan kawan2 keje. nyicah mangga.. owhhhh.. nikmat nya.. (^___*) tiba2, sambal tumpah kena jeans yuyu, terus yuyu pergi toilet, untuk basuh jean yuyu, siap tutup pintu toilet.. nak ** sekali :P heheh.. takde la.. yuyu dengar orang gelak, yuyu tengok dari bawah pintu toilet, rupenya, dorang tarok patong depan pintu yuyu.. hahah.. konon2 hantu la.. yuyu dengar dorang tahan gelak.. brebut nak kluar pintu blakang..hahahah.. yuyu tak tahan nak gelak jugak., yuyu keluar toilet senyap2, then yuyu tarok patong depan pintun belakang, yuyu tau, dorang mestie masok ikut pintu belakang, then yuyu sembunyi balik pintu.. lame jugak. dekat lima minit, yuyu dengar dorang kate "hawat dia tak kluar2 lagi ni?" "tak dengar dia jerit pon".. hahah.. memang yuyu tak tahan nak gelak.

then dorang masok slow2, buka pintu, dua2 jerit tengok patong tue! HAHAHAHAH padan muka, dorang buka pintu luas2, yuyu jerit kat dorang " hoi" hahah. dorang dua2 jerit sambil lari.. terkejut dorang!! hahahah.. padan muka!!!!!!..
siap baju kak liza tersangkut paku! terkoyak, & ka siti tergelincir.. hahahahaha,,.happy nyaaa dirikuuu!!

tu la.. balasan..... (^______________^)
SHARE:

6 comments

  1. haha. lawak. padan muka dorang kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. mmg lawakk habess...baca sampai tegelak2....kihkihkih :p

    ReplyDelete
  3. wahh takutlaa nk kenakan yuyu :P

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

Blogger Template Created by pipdig